miercuri, 4 martie 2015

Saratele



- 400 gr faina
- 250 gr cascaval
- 180 gr untura
- 1 lingurita sare
- 1 lingurita zahar
- 25 gr drojdie
- 50 ml lapte
- 2 oua
- 1 galbenus pt uns
- mac,susan

Punem faina intr-un castron impreuna cu untura si cascavalul, framantam impreuna pana se face nisipos.
Batem ouale spuma si adaugam in aluat, framantam.
Drojdia se freaca cu zaharul pana devine apoasa, apoi adaugam laptele si turnm peste aluatul nisipos. 
Aluatul trebuie sa fie ma dens ca cel de paine, sa fie maleabil. Punem intr-o folie si il lasam 30 minute la frigider.
Scoatem si intindem foi potrivite ca grosime, taiem fasii si punem in tava. Ungem cu galbenusul de ou si presaram mac si susan.Dam la cuptor pentru 15 minute ( depinde de cuptorul fiecaruia).
 



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates