vineri, 7 februarie 2014

Ciorba de burta

- 1 kg burta de vita
- 3 morcovi
- 3 cepe
-10 oua
-500 gr smantana
-ulei,otet si usturoi.

Se taie burta fasii si se pune la fiert pentru 20 minute(daca este prefiarta) ,impreuna cu morcovul si ceapa(acestea se taie in 2 pentru ca la final se scot).

Intre timp se bat oualele bine si se amesteca cu smantana,se face apoi usturoiul :se piseaza si se freaca cu putin ulei,se adauga la final apa.
Cand s-a fiert burta se scoate ceapa si morcovul(aceste se poate pisa si pune inapoi in ciorba),se lasa sa se raceasca si apoi se adauga smantana cu oualele,usturoiul,sare si otet.
                                               Pofta buna!

3 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates