miercuri, 6 martie 2013

Tort Kodrit Kadir


Pentru crema de zahar ars:
6 oua
200 gr zahar
1zahar vanilinat
1 l lapte
6 linguri zahar

Pentru blat :
5 oua
200 gr zahar
200 gr faina
1 praf de copt
1 lingura cacao

Punem cele 6 linguri de zahar intr-o oala(in care vrem sa facem tortul) si punem pe foc la caramelizat,knd s-a topit zaharul invartim oala astfel incat peretii sa fie imbracati de zaharul topit.
Lasam sa se raceasca,intre timp batem oualele bine cu zaharul si adaugam laptele cu zaharul vanilinat.Adaugam in oala peste zaharul ars si dam la cuptor,pentru 30 minute (sa fie tare deasupra).
Pregatim balatul: batem oualele cu zaharul bine,adaugam faina care a fost amestecata cu cacao si praful copt.Adaugam peste crema de zahar ars si mai lasam inca 30 minute.
Lasam sa se raceasca si apoi rasturnam.Se serveste simplu sau cu frisca.








Un comentariu:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates