duminică, 9 decembrie 2012

# PLACINTE

Placinta cu branza


7 oua
1 kg branza
2 kg faina
1 cub drojdie
untura

Aluatul
Dizolvam drojdia in putina apa calda si o punem in mijlocul fainii unde am facut o gaura,amestecam putin si apoi lasam la dospit 10 minute la cald,apoi incepe si amestecam pana facem aluatul,adaugand apa calda.Il lasa 30 minute la cald .
Batem ouale si adaugam branza care a fost data pe razatoare sau framntata.
Intindem foi subtiri (atat cat dorim,eu le fac sa fie cat tava) ,apoi punem compozitia de ou cu branza pe toata suprafata si rulam,apoi asezam in tava unsa cu untura(eu prefer untura pentru ca iese aluatul mai bun dupa ce a fost copt).Facem asa pana incarcam tava.
Se unge si pe deasupra cu putina untura si se adauga apa calda deasupra.
 Dam la cuptor pentru 45-60 minute(depinde de cuptor) la temp de 180 garde C.(eu am ars-o un pic ca am cuptor electric).






5 comentarii:

  1. interesant mod cum le-ai aranjat acolo in tava

    RăspundețiȘtergere
  2. wow...nu le-am aranjat niciodata asa,eu le fac normale sau sub forma de trandafir.....o sa incerc si eu ca a iesit super faina

    RăspundețiȘtergere
  3. Se apropie weekendul asa ca am sa iau in considerare reteta ta ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. si placinta de mere iese buna....dar nici cea de branza nu e mai prejos....

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am facut inca cu branza :) sigur voi incerca

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates