sâmbătă, 6 octombrie 2012

8 comentarii:

  1. Doamne cantitati industriale :)) mananc 3 ani de acolo

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))...noi suntem multi si ne plac foarte mult....asta e conpida mai multa...urmeaza si gogosarii simpli :))) atunci sa vezi :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu fac.. conopida murata preferata mea:D

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi plac gogosarii cu conopida,noi suntem iubitori de muraturi...iarna umplem beciul cu de toate...felicitari si pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. ce de conopida......si eu pun dar din toate cate putin....

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates