joi, 20 martie 2014

Spaghetti cu piept de pui

-500 gr spaghetti
- 1 piept de pui
-1 borcan ciuperci
-2 morcovi
-2 cepe
-2 ardei grasi
-250 ml suc de rosii
-50 gr unt
-100 ml vin alb
-sare,piper
-oregano,cimbru
-usturoi
Punem apa la fiert cu sare,cand a dat in clocot adaugam pastele,lasam sa fiarba cat scrie pe ambalaj.Dupa ce s-au fiert le clatim bine cu apa rece si le scoatem pe platou.
Intr-o tigaie punem la calit ceapa in unt,adaugam ciupercile si pieptul de pui taiat fasii.Punem 100 ml vin alb ,morcovul si ardeii peste, lasam sa se evapore vinul,apoi adaugam sucul de rosii si usturoiul,lasam sa fiarba pana se ingroasa sosul si condimentam.
Adaugam sosul peste platoul cu paste.
Pofta buna!

2 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates