marți, 24 iulie 2012

# GUSTARI

Pizza



- 300 gr branza
4 buc.oua 
- 300 gr ciuperci 
- 300 gr salam 
- 500 gr carnati
4 buc. rosii 
- 1 kg faina 
- 250 gr pasta de rosii
1 buc. cub drojdie 
- 300 gr sunca presata 
- 150 gr masline 
- 300 gr kaizer afumat

se toaca cubulete carnatii,salamul,maslinele,kaizerul afumat si sunca presata,ciupercile se pastreaza asa daca sunt fasii sau daca nu se toaca si ele la fel si rosiile.


 se dizolva drojdia in apa calduta,apoi se pune in mijlocul fainii si se amesteca pana se face un aluat,se lasa putin apoi si apoi se framanta,pana e bun aluatul de intins,se lasa la crescut inca 30 min.Apoi se intinde foi subtiri.


 Se pune aluatul in tava care a fost unsa cu ulei,se inteapa suprafata cu o furculita si apoi se rade branza deasupra,apoi se aseaza,carnatii,ciupercile,salamul,maslinele,kaizerul afumat,sunca presata,rosiile si apoi se bate 2 oua si se toarna peste ea,la sfarsit se adauga si pasta de rosii si deasupra iar putina branza rasa.





 se da la cuptor pentru 30 minute.


                                                                           Pofta buna!

4 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates