miercuri, 26 septembrie 2012

# FRIPTURI

Pulpe de pui cu cartofi nature






Pentru preparare iti trebuie:

  • 1 buc. salata verde
  • 5 lingura ulei
  • 500 gr cartofi
  • 1 varf sare
  • 3 buc. rosii
  • 1 lingurita otet
  • 2 buc. ceapa verde
  • 1 buc. marar verde
  • 4 buc. pulpe pui
  • 2 buc. castraveti
  • 1 buc. plic condimente pui
  • 10 buc. ridichii
Se curata cartofii si se taie cubulete,se pun intr-o oala cu apa si sare la fiert.
Dupa ce cartofii s-au fiert,se scot si se scurg.
Pulpele se pun in punga magica,se condimenteaza ,se baga la cuptor .

Se curata salata si se spala bine,se rupe bucati cu mana,castravetii,rosiile,ceapa si ridichiile se taie rondele,se pun intr-un castron si se pune sare peste,apoi otet si ulei.La sfarsit sea adauga si mararul tocat fin.
Se aseaza pe farfurie pulpele de pui cu cartofii si salata langa.











4 comentarii:

  1. si eu folosesc punga magica.ies niste pulpe super delicioase.

    RăspundețiȘtergere
  2. wow...ce bine arata...eu peste cartofi nature pun un pic de marar uscat taiat marunt si un pic de ulei de masline iasa superbi

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ce bine arata! Noi consumam des carne de pui asa ca reteta ta e mai mult decat binevenita!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates