marți, 4 martie 2014

Spanac cu oua ochi

 - 1 punga spanac congelat
- 2 cepe potrivite
-ulei
-oua

Curatam ceapa o taiem julien,punem intr-o tigaie incapatoare untul adaugam ceapa,calim putin pana devine aramie,apoi adaugam si putina apa calduta.
Spanacul se pune in apa fiarta pentru 5 minute,apoi scurgem bine, adaugam peste ceapa si ciuperci,adaugam o ceasca de apa si fierbem bine(mai adaugam apa, daca este cazul din cand in cand).La final adaugam 2-3 linguri de faina si amestecam bine,mai lasam sa fiarba 3-5 minute si dam la o parte.
Facem oua ochiuri si servim alaturi de spanac.
Pofta buna!

Un comentariu:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates