marți, 26 iunie 2012

# PRAJITURI

Savarine





- 1 cutie savarine Dr. Oetker
- 2 oua
- 375 ml lapte
- 3 linguri ulei
- apa
- 400 gr zahar
- 3 esente de rom


Pregatirea aluatului

 -intr-un vas se pun mixul pentru aluat, plicul de drojdie,se adauga laptele cald (125 ml)si oualele.


 -apoi se amesteca cu mixerul folosind spiralele pentru aluat,la incepu la viteza mica si apoi la viteza maxima pana la omogenizare,se adauga uleiul si se amesteca in continuare  inca 1-2 minute.


  -se aseaza formele intr-o tava de cuptor si se pune aluatul in cantitati egale cu ajutorul a 2 linguri.Se lasa  la dospit pentru 30 minute la loc cald,apoi se coc la cuptor pentru 30 minute.Se scot si se lasa sa se raceasca in forme.



 Insiroparea si pregatirea jeleului.

-Pentru sirop se fierbe 1 litru apa cu 400 grame de zahar,apoi se  trage de pe foc,iar cand s-a racit se adauga esenta de rom.
-Savarinele se scot din forme.



 - Si se scufunda pentru 1 minut in sirop,intorcandu-se pe ambele parti.





 -Se scot din sirop si se aseaza pe un gratar la scurs.


 -Se taie deasupra un capac si se mai pun 2-3 linguri de sirop in interior.Intr-un pahar se pune 50 ml apa rece si continutul plicului cu jeleu si se amesteca pana la omogenizare 2 minute.Fiecare savarina se unge pe capac cu jeleu.


Pregatirea cremei de frisca.

-Intr-un vas se pune mixull de frisca impreuna cu 250 ml lapte rece de la frigider si se amesteca folosind mixerul la viteza mica la inceput apoi la viteza maxima 3 minute.


-Se umple savarinele cu ajutorul unui pos.


 -Cand sunt gata se lasa la frigider pentru 2 ore.



                                                                 Pofta buna!

7 comentarii:

  1. Ce apetisante ! Mereu am cumparat. Am sa fac de acum acasa, asa voi fi sigura ca sunt proaspete .

    RăspundețiȘtergere
  2. Savarinele preferatele mele,am incercat si eu reteta asta.au iesit chiar f bune

    RăspundețiȘtergere
  3. Savarine...le ador...vreau si eu!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac foarte mult savarinele,dar mereu le-am cumparat de acum o sa fac si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Savarinele ...preferatele mele...arata foarte bine cele de sus ...bafta multa ...

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates