marți, 24 iulie 2012

# COMPOTURI

COMPOT DE VISINE

se spala visinele si se pune intr-un borcan de 800 gr pana la jumatatea borcanului,apoi se adauga 3 linguri rase de zahar si apoi se completeaza cu apa pana sus.Se pune capacul bine si se pun intr-o oala pe fundul careia a fost asezat un prosop,se toarna apa pana trece de capac si se lasa sa fiarba,cand incepe sa fiarba ne uitam la ceas si le tinem 15 minute pe foc potrivit,apoi se lasa sa se raceasca acolo in oala.Se depoziteaza in camara cand s-au racit.


4 comentarii:

  1. De visine chiar nu am baut niciodata .dar tre sa fie bun ..zic eu

    RăspundețiȘtergere
  2. este foarte bun,am facut si din asta...mie imi place si dulceata e foarte buna :)

    RăspundețiȘtergere
  3. e chiar foarte bun in perioada de iarna...si eu am,dar cu altfel de reteta

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte usor de pregatit si foarte bun

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates