vineri, 18 ianuarie 2013

Un fel de " Madeleine"


  Aceasta reteta am preluat-o de la prietena mea gospodina Camelia B,nu mi-a iesit fix ca a ei dar a fost prima data si este acceptabil,data viitoare o sa ma straduiesc mai mult :). Sper sa va placa si sa o incercati.

-3 oua
-300g zahăr pudră
-250 ml ulei
-300 ml lapte
-esenta de lamaie ,coaja de lamaie
-500g făină
-1 pachet praf de copt
pentru umplut :gem ,fulgi de ciocolata ,nutella etc


Incalziti cuptorul la 180 ° C.

Batem oualele cu zaharulsi un praf de sare pana se topeste zaharul.
 

Apoi adaugam laptele cald putin cate putin , apoi uleiul si aromele . 

La sfarsit adaugam faina amestecata cu praful de copt .
 

Omogenizam bine ,dupa care impartim compozitia in formele unse cu putin ulei .
 

Le umplem pe jumatate doar ,deoarece urmeaza sa adaugam umplutura: am folosit gem de prune(dar cred ca a fost prea greu si s-a dus pe fundul formei :) ,cred ca cel mai bine ar merge fulgi de ciocolata.

Se coc aprox 20-25 min .

                         Pofta buna!





10 comentarii:

  1. Sunt apetisante.

    M-am inscris la Persoane Interesate si am sa te urmaresc.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos!!!sper ca iti place blogul meu,sunt incepatoare :)

      Ștergere
  2. Bine ca nu ai facut si o sectiune prin ele, ca la cat de bine arata, sigur ma lungeam pe tastatura :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos,nu am facut sectiune ca am fost dezamagita ca s-a dus gemul pe fundul prajiturii.Data viitoare o sa fac.

      Ștergere
  3. arata super dragute,mie imi plac cu lapte cald...eu sunt ferm convinsa ca esti o bucatareasa de nota 100 si iti multumesc ca ne-ai impartasit si noua secretele tale...zi-mi ce sa fac ca sa primesc retetele tale prin e-mail? asa vrea sa le primesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa pun acum,sa te poti inscrie sa le primesti pe email,nu m-am gandit la asta pana acum :).

      Ștergere
  4. arata super bine.. si sunt convinsa ca sunt si delicioase.
    Bine zice Lucica ,puneti obtiunea sa te citim si pe mail...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca le lasi sa se raceasca bine,sunt exact ca cele de cumparat! multumesc!!!

      Ștergere
  5. mai vrem retete ... posteaza si tu mai des :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm, ce bine arata ! Acum ca m-ai vizitat, te urmaresc si eu si te trec in listuta mea... Acum ca sa-ti raspund...la inceputuri toate retetele erau postate pas cu pas, dar cind Picasa mi-a spus ca nu mai am loc de poze si ca trebuie sa platesc, am renuntat si am inceput sa mai sterg si din pozele vechi... O seara placuta si inca o data, multumesc de vizita !

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates