miercuri, 26 septembrie 2012

# RETETE CU CARNE

Musaca



Pentru preparare iti trebuie:

  • 300 gr branza
  • 2 buc. oua
  • 500 gr peste
  • 100 ml ulei
  • 2 buc. ceapa
  • 1 kg cartofi
  • 1 varf sare,putin marar
  • 1 varf piper
  • 250 gr pasta de rosii
  • 2 buc. ardei
     - Se curata cartofii si se pun la fiert cu apa si sare.Se face un piureu din cartofi.
     - Se toaca carnea de peste sau se taie marunt .Se taie ceapa marunt si se pune la prajit in ulei     impreuna cu ardeiul,apoi cand acestea s-au calit se adauga carnea de peste si pasta de rosii, se lasa pana scade zeama lasata si se condimenteaza.

     -Cand s-a racit se adauga oualele si se amesteca bine.
     -Se pune intr-o tava unsa cu ulei un strat de piureu de cartofi,apoi se rade branza si apoi amestecul de carne,apoi se pune un strat de piureu de cartofi si pe deasupra se rade branza.
Se da la cuptor pentru 20-30 minute.



  





                                                                   Pofta buna!

6 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates