luni, 4 februarie 2013

Tort aperitiv




Pentru blat:
-250 gr faina
-100 gr masline negre
-1 lingura boia de ardei dulce
-1 lingurita condimente uscate(cimbru,rozmarin,oregano)
-2 catei de usturoi
-20 gr drojdie
-150 ml apa calduta
-3 linguri ulei
-1 lingurita sare.
Pentru umplutura:
-200 gr unt
-500 gr branza de vaci
-1 lingurita patrunjel verde
-200 gr telemea
-300 gr sunca presata
-300 gr salam
-200 gr masline negre
-100 gr smantana cu marar
- 1 ardei capia.

Amestecam toate ingredientele de la blat si framantam un aluat potrivit de tare pe care il lasam la dospit 30 minute.Se tapeaza o forma de tort si se pune aluatul,apoi se mai lasa inca 30 minute la dospit.Se da la cuptorul preincalzit pentru 30 minute,se lasa sa se raceasca si se taie in 2.

Pastram cateva linguri de branza cu smantana simpla pentru ornare,restul amestecam cu untul,patrunjelul verde si ardeiul capia taiat cubulete.
Sunca,salamul si telemeaua se vor felia.

Punem prima parte de blat peste care se pune crema de branza,apoi asezam felii de suna,iar crema de branza peste care masline negre(taiate felii),apoi feliile de telemea si la final adaugam iar crema de branza.La final punem a doua parte de blat,imbracam frumos in crema de branza simpla si ornam cu felile de salam si masline.(fiecare poate orna dupa preferinte,eu am scurtat cu ornarea pt ca nu mai aveam timp :)  ).




4 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates