vineri, 7 martie 2014

Ciorba a la grec

-1 piept de pui
-2 cepe
-1 morcov
-200 gr smantana
-2 oua
-2 l apa
-100 gr orez
-2-3 cati de usturoi pisati
-zeama de lamaie
-sare
-leustean
Punem apa la fiert cu sare ,adaugam pieptul de pui care a fost taiat fasii,adunam spuma care se formeaza,lasam sa fiarba.
Intre timp curatam ceapa si o taiem marunt,curatam morcovul si dam pe razatoarea mica.
Adaugam legumele in supa,punem orezul spalat si scurs, lasam sa fiarba si amestecam sa nu se prinda orezul.
Cand s-a fiert orezul si pieptul de pui dam la o parte de pe foc,lasam sa se racoreasca putin.
Batem ouale bine si amestecam cu smantana,le adaugam amestecand repede in supa.Adaugam usturoiul pisat si acrim putin cu zeama de lamaie.
Servim cu leustean.
Pofta buna!

3 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates