marți, 21 mai 2013

Dulceata de trandafiri roz


Din aceasta compozitie mi-au iesit 4 borcane mari (800 ml).
390 bucati trandafiri roz
3 kg zahar
3 l apa
1-2 pliculete sare de lamaie

Se aduna petalele trandafirilor,se presara sarea de lamaie peste ele si se freaca bine pana se sfarama.
Se pune apa cu zaharul intr-o oala emailata si se fierbe pana se leaga un pic siropul apoi se pun petalele sfarmate ,se lasa focul la mic si se fierbe.
Se amesteca din cand in cand sa nu se prinda.Cand a inceput sa fie siropul legat bine (eu am fiert la foc mediu cam 1 ora jumate) se ia de pe foc,se lasa 5 minute,apoi se pune la borcane.
Borcanele se intorc invers si se lasa asa pana se racesc de tot.Apoi se depoziteaza in camara la racoare.

3 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates