sâmbătă, 17 noiembrie 2012

# FRIPTURI

Friptura cu garnitura de orez




  • 100 ml ulei
  • 1 buc. ceapa
  • 50 ml vin rosu
  • 300 gr orez
  • 1 varf piper
  • 1 lingura condimente
  • 2 buc. castraveti acri
  • 500 gr carne porc
  • 200 gr ficat porc
  • 2 buc. rinichi
  • 1 buc. inima

Se curata ceapa si se da pe razatoare,apoi se caleste putin.Orezul se pune la fiert in apa cu sare peste care se adauga si ceapa calita in ulei.Se amesteca sa nu se prinda de oala din cand in cand.
Se taie carnea,rinichii,inima si ficatul bucatele si se pun la prajit in ulei,se stropeste cu vin aproape de final pentru a se face inabusita,se mai lasa pana se duce si vinul si se trage de pe foc.
Se aseaza carnea pe farfurie impreuna cu orezul peste care se presara condimente si piper negru, alaturi de castraveti acri.
Pofta buna!

4 comentarii:

  1. fara rinichi si inima...ficatel super bun :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca pui multe retete...Cateodata chiar nu mai stiu ce sa gatesc si ma mai inspir de la tine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. am facut si eu in seara asta dar numai cu carne si ca garnitura am avut cartofi prajiti si muraturi....o sa fac si asa cum ne-ai scris tu :)

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates