miercuri, 26 septembrie 2012

# OMLETE

Omleta taraneasca




Pentru preparare iti trebuie:

  • 100 gr branza
  • 5 buc. oua
  • 2 buc. cartofi
  • 1 buc. borcan ciuperci
  • 2 buc. cabanos
  • 1 buc. ceapa mare
  • 1 lingurita condimente mixte
  • 2 buc. castraveti acri
  • 1 lingura maioneza
Se curata 2 cartofi de coaja si se dau pe razatoare pe sita mica,se pun in tigaie in putin ulei si se prajesc,cand sunt aproape gata se adauga compozitia cu oua.
Se bat oualele bine.
Ceapa se curata si se taie marunt,ciupercile se toaca fin,cabanosul rondele si branza se da pe razatoare sau se taie cubulete.
Ceapa,cipercile,cabanosul si branza se adauga peste oua si se amesteca bine cu o lingurita de condimente.
Aceasta compozitie se pune peste cartofii care s-au prajit si se amesteca pana se fac.
Se pun pe farfurie si se servesc cu maioneza si castraveti acri.






4 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates