luni, 24 septembrie 2012

# PRAJITURI

Eclere glazurate



aluat= 2 cani apa,1 cana ulei,2 cani faina si 8 oua.
crema=1 plic budinca,500 ml lapte si 4 linguri zahar.
glazura= 3 linguri cacao,4 linguri zahar,6 linguri apa si 1 esenta de rom. 


 Aluatul.
Se pune apa cu uleiul la fiert si apoi se adauga faina in ploaie si se amesteca continuu pana se ingroasa,se da jos de pe foc si cand se raceste se adauga treptat cate 1 oua.Se fac bastonase cu ajutorul unui cornet si se coc la foc potrivit 10-15 min.

Crema.
se fierbe laptele si se adauga peste continutul plicului de budinca.Se da pe foc pentru ink 1 min pana se ingraoasa,se lasa la racit.

Glazura.
se pun toate ingredientele intr-un vas si se pune pe foc pana se ingroasa.












3 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates