joi, 19 decembrie 2013

Tarta cu gutui si mere




pentru blat:

5 oua
5 linguri zahar
5 linguri faina

pentru umplutura:

3 mere
3 gutui
4 linguri zahar
1/2 l apa
2 plicuri gelatina
scortisoara

Mod de preparare

Batem ouale cu zaharul pana devin ca o crema. Adaugam faina.
Ungem forma de tarta cu margarina si turnam compozitia .

 Dam la cuptor la foc mic pana se rumeneste usor.
Adaugam apa , zaharul si scortisoara dupa gust si punem la fiert pana devin translucide
Lasam sa se raceasca apoi preparam gelatina conform indicatiilor de pe plic si incorporam in compozitie.
Rasturnam tarta pe un platou,turnam compozitia de mere si gutui si dam la rece pentru 1-2 ore.

Dupa preferinte se poate servi ca atare sau cu frisca





Un comentariu:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates