vineri, 7 decembrie 2012

# APERITIVE

Rulouri din piept de curcan







-2 cartofi
-1/2 pipet de curcan
-2 morcovi murati
-2 ardei capia copt
-100 gr mozzarella
-1 varf de cutit boia de ardei
-ulei
-busuioc
-delikat
-usturoi
-cimbru
-piper
-rozmarin


Spalam cartofii si ii punem la fiert,apoi ii lasam sa se raceasca si ii taiem cubulete. Taiem ardeiul copt si morcovul murat cubulete.Pisam usturoiul. pieptul se bate exact ca la snitele. facem intr-un castron din vin alb,sare,piper,rozmarin,cimbru,delikat cu gust de gaina,busuioc si usturoi o marinata in care punem pieptul de curcan si il lasam 30 minute.
       
  Se scot bucatile de piept si le intindem,adaugam mozzarella ,cartofii,morcovul si ardeiul si condimentam cu sare si piper.Se ruleaza si se fixeaza cu scobitori pentru a nu se desface ruloul.Se aseaza in tava unsa cu ulei si punem in scobitori bucati de rosi curry. Ungem rulourile cu ulei,si condimentam cu boia de ardei iute si piper.
        
  Se dau la cuptor pt 30 minute si se stropeste cu marinata in care a stat pieptul de curcan.Se pune si busuioc si cimbru in tava pt un gust aromatizat.Se scoate si se serveste cu ketchup.
                      
                                                                                                Pofta buna!

8 comentarii:

  1. credeam ca e ceva gen gordon bleo , dar cred ca e si mai bun.. bine de tinut minte reteta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ce bine arata...si cum sotul meu e fan carne de curcan cu siguranta am sa incerc aceasta reteta!

    RăspundețiȘtergere
  3. se vede ca esti o buna gospodina,ne dai numai retete bune si consistente :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc fetelor,sper sa va placa!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac toate mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. trebuie neaparat sa fac si eu, numai dupa aspect si iti face pofat

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates