duminică, 18 noiembrie 2012

# PRAJITURI

Cornulete cu rahat






  • 500 ml ulei
  • 250 gr zahar
  • 100 gr zahar pudra
  • 500 ml bors
  • 1000 gr faina
  • 500 gr rahat
  • 1 buc. bila medie de drojdie
  • 1 lingura mirodenii
Se pune faina si se face o groapa in mijloc si se pun ingredientele: uleiul,borsul,zaharul,mirodeniile si drojdia care a fost dizolvata mai inainte in putina apa calda.
Se framanta un aluat bun de intins foi, se lasa la odihnit 30 minute.
Se intind foi si se taie triunghiuri pe care se aseaza bucati de rahat(care a fost taiat fasii) si se ruleaza.
Se pun in tava si se la la cuptorul incins pentru cc 30 min.(pana devin aurii).
se scot si se dau prin zahar pudra.

5 comentarii:

  1. super ..imi plac..dar cum lenea e cucoana mare..de sarbatori am cumparat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt foarte bune dar nu prea am rabdare :D

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am facut azi, dar alta reteta: 2 cani untura; 1 cana iaurt; un pachetel amoniac; zahar 150gr

    RăspundețiȘtergere
  4. PRietenul meu mi-a zis ca mama lui facea cornulete cu rahat in fiecare an de Craciun. Anul asta m-am hotarat sa ii fac o bucurie,sper sa-mi si iasa!

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates