miercuri, 2 ianuarie 2013

# APERITIVE

Salata de boeuf




-4 morcovi
-7 cartofi
-1 telina
-1 pastarnac
-gogosar murat dupa gust
-carne
-4 oua(2 fierte/2 crude)
-1 borcan mustar
-masline pt decor
-ulei
-sare si piper.


Curatam legumele si le punem la fiert in apa cu sare,alaturi punem si carnea la fiert in apa cu sare.

Pana se fierb pregatim maioneza .Fierbem 2 oua si le luam galbenusurile,adaugam si galbenusurile crude si frecam cu o lingura de lemn pana se zdrobesc bine si se face o pasta,apoi adaugam cate un pic de ulei si putem folosi mixerul(sa mearga mai repede).Batem bine atat cat sa obtinem destula maioneza,la final adaugam si 3 linguri de mustar.


Un mic secret: daca "taiati "maioneza adaugati o jumatate de cartof fiert rece.
 

Cand s-au fiert carnea si legumele,le lasam sa se raceasca si apoi le taiem marunt (sau daca va plac mai taiate "din topor" atunci le taiati mai mari).Taiem si gogosarul murat.
 

Punem intr-un vas sa avem loc sa amestecam bine toate ingredientele cu maioneza,condimentam cu sare si piper.
 

Asezam pe un platou si imbracam in maioneza,ornam dupa preferinte.

Pofta buna!










4 comentarii:

  1. Ai facut un cap de chinez pe salata ?:)) Acolo in mijloc ..asa mi se pare. ..arata delicisos

    RăspundețiȘtergere
  2. asa o fac si eu,dar e bun sa stii si parerea altora :)
    inainte puneam si mazare ca asa vroia sotul meu dar acum am renuntat :)eu pun si castravete murat,gogosarul numai pentru decor

    RăspundețiȘtergere
  3. si salata de boeuf e preferata familiei. felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. am mai aflat un secret ,nu stiam de cartof la maioneza taiata :)imi convine :))

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates