miercuri, 25 decembrie 2013

Salata de boeuf



Ingrediente:
  • cartofi:500 gr
  • ,morcovi:5 bucati,
  • mazare:1 cutie mare,
  • castraveti acri:dupa gust,
  • carne de curcan:300 gr,
  • oua:2 buc,
  • ulei :200 ml,
  • zeama de lamaie:2 linguri,s
  • are:1 varf de cutit,
  • piper:dupa gust,
  • mustar:2-3 lingurite,
Preparare: 
Se curata cartofii,morcovii si se pun la fiert in apa cu sare. Carnea se pune separat la fiert,pentru ca trebuie sa adunam spuma care se formeaza. Cand s-au fiert toate le tocam cubulete si adaugam muraturile taiate si scurse si mazarea,potrivim de sare si piper dupa gust. Facem maioneza din oua si ulei: punem un ou la fiert si cand e gata ii luam galbenusul si il adaugam si pe cel crud ,batem cu ulei pana facem cantitatea dorita. Amestecam maioneza cu legumele si carnea si amestecam bine.Punem pe platou si ornam dupa imaginatia fiecaruia. 

                                                             Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Am remarcat ca este cu carne de curcan. Eu am avut anul acesta una cu pui si una cu porc. Si urmeaza sa mai am niste sarmale cu carne de vita :) Foarte simpatic modelul de pe salata! Daca imi aduc aminte, la urmatoarea voi orna cam in acelasi stil.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am incercat sa fac cu carnita de curca..dar cred ca iese tare bine :)

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates