luni, 3 februarie 2014

Braduti din spanac cu ciuperci si salata de boeuf,asezonati cu Royal mix de legume Bonduelle


-1 punga Royal mix Bonduelle
-1 borcan ciuperci
-1 cutie mazare
-2 morcovi potriviti
-4 gogosari acri
-4 cartofi mari
-1 punga spanac congelat
-1 pahar vin alb sec
-2 cepe potrivite
-3 linguri maioneza
-1 lingura de unt
-sare
-piper
-faina

Salata de boeuf:
Curatam cartofii,morcovii si ii punem la fiert in apa cu sare.Intre timp tocam gogosarii marunt si ii stoarce de zeama lasata.Cand sunt gata cartofii si morcovii se lasa sa se raceasca si apoi ii taiem cubulete mici.Punem intr-un bol,adaugam maioneza si mazarea,condimentam cu sare si piper,amestecam bine. 

Spanacul cu ciuperci:
Curatam ceapa o taiem julien,punem intr-o tigaie incapatoare untul adaugam ceapa,calim putin pana devine aramie,apoi adaugam ciupercile taiate cubulete mici si putina apa calduta.
Spanacul se pune in apa fiarta pentru 5 minute,apoi scurgem bine, adaugam peste ceapa si ciuperci,adaugam o ceasca de apa si fierbem bine(mai adaugam apa, daca este cazul din cand in cand).La final adaugam 2-3 linguri de faina si amestecam bine,mai lasam sa fiarba 3-5 minute si dam la o parte.

Legumele sotate:
Intr-o tigaie incingem ulei,punem legumele si le lasam la sotat 2-3 minute dupa care adaugam vinul si condimentam cu sare si piper.Lasam pana ce vinul se evapora si apoi le scoatem pe ceva. 

Montarea farfuriei:
Montam farfuria dupa imaginatie.Eu am folosit forma pentru braduti,de am asezat spanacul si salata de boeuf.Am adaugat legumele sotate alaturi.

Pofta buna!

Un comentariu:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates