duminică, 9 martie 2014

Friptura de porc cu mamaliguta


Pentru ca este Duminica am pregatit ceva rapid si delicios.Fripturica de porc cu mamaliguta si usturoi.Avem nevoie de urmatoarele:
-500 gr carne de porc
-sare,piper,cimbru,rozmarin
-1 pahar de vin rosu
-500 gr malai (faina de porumb)
-apa
-sare
-usturoi
-ulei
Spalam carnea bine,o lasam la scurs,apoi o punem in tigaie la prajit,adaugam si un pahar de vin rosu si lasam sa se faca in voie.La final adaugam si condimentele.
Punem intr-un ceaunel apa cu saresi 1-2 linguri de ulei,presaram putin malai si lasam sa dea in fiert.Cand fierbe adaugam malaiul in ploaie si amestecam energic cu un tel sa nu faca cocoloase, focul la mic si lasam sa mai fiarba un pic si malaiul.Rasturnam pe un platou.
Facem sosul de usturoi: 3-4 catei de usturoi ii taiem si pisam cu sare si ulei,se paseaza bine pana se face ca maioneza.
Asezam pe un platou mamaliguta si deasupra punem carnea stropita cu sos de usturoi.
Pofta buna!

3 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates