duminică, 7 octombrie 2012

# PRAJITURI

Clatite cu dulceata de trandafiri



-2 oua
-500 ml lapte
-faina
-esenta de vanilie
-dulceata de trandafiri
-ulei
-topping de ciocolata(sau ciocolata pe care o topim)
Batem ouale bine si adaugam laptele,apoi faina ,batem iarasi bine sa se incorporeze faina in compozitie.
Compozitia trebuie sa fie fluida de aceea faina punem fiecare cat consideram ca este de ajuns.Eu le bat cu mixerul sa iasa mai pufoase,la final adaugam si esenta.
Punem in tigaia pentru clatite un strop de ulei si ungem toata suprafata,cand este incinsa punem cu un polonic mic compozitia de clatite(nu prea mult sa se faca foarte groase).
Lasam putin si apoi sucim pe partea cealalta clatita,o scoatem pe farfurie si ungem din belsug cu dulceata de trandafiri roz,o impaturim (sau putem sa o infasuram) dar mai aspectoasa este impachetata.
Deasupra punem toppingul de ciocolata.
Pofta buna!








4 comentarii:

  1. Da tin minte cand ai facut tu clatitele astea... facusem si eu cu ciocolata atunci si nu imi era pofta ..dar acum imi este :((

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm ce bine arata si ce frumos le-ai aranjat...am facut si eu zilele trecute cu gem de prune (magiun cum se zice la noi in moldova)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata! Cred ca mai tarziu fac si eu o tura ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi plac.....dar nu am mai facut de mult

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates