joi, 6 septembrie 2012

# TORTURI

tort "motzat"


  • 1 lingurita praf de copt
  • 10 buc. oua
  • 1150 ml lapte
  • 10 lingura ulei
  • 500 gr zahar
  • 300 ml apa
  • 500 gr faina
  • 5 lingura esenta de rom
  • 2 buc. plic crema de ciocolata
  • 2 buc. plic de crema de vanilie
  • 1 buc. plic frisca

Instructiuni pentru tort:

Se face blatul:
Se separa albusurile de galbenusuri si se bat cu un parf de sare pana se fac spuma,apoi se adauga zaharul lingura cu lingura pana se face bezea tare,intoarcem vasul in care a fost batute sa vedem daca curge sau nu,daca nu curge inseamna ca e de ajuns.
Galbenusurile se freaca cu uleiul si apoi se adauga treptat peste bezea.
Faina se amesetca cu praful de copt si se pune in ploaie lingura cu lingura peste aceasta compozitie si se amesteca cu lingura nu cu mixerul.
Se pune compozitia in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina si se baga la cuptor pentru 30-40 minute,se incearca cu o scobitoare sa vedem daca este facut blatul,scobitoarea trebuie sa ramana curata.
Se scoate de la cuptor si se lasa sa se raceasca bine.
Intre timp se prepara cremele conform instructiunilor de pe ambalaje si se pun la rece in frigider.Se face siropul din apa zahar si esenta de rom pentru insiropare.
Se fac 2 sectiuni in blat si se aseaza prima parte,se insiropeaza si se pune un strat de crema,apoi a doua parte de blat,se insiropeaza si se pune crema si se aseaza si ultima parte de blat aceasta se insiropeaza cel mai bine pentru care are stratul de coaja deasupra si patrunde mai greu siropul si se orneaza cu frisca si crema de ciocolata.








4 comentarii:

  1. chiar ca e motzat :)) la ce de moturi are :)) numaieu mai fac de astea.si la sf nu imi place intind frisca si o iau de la capat :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ma gandeam si eu de ce tortul tau e motzat :) a iesit super fain cred ca si bun

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm...cand vad dulce salivez :)) vreau si eu

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates