miercuri, 5 septembrie 2012

# PESTE

Saramura lipoveneasca


- peste
- ardei capia
- ceapa
- rosii
- usturoi
- sare si piper
- cimbru
-1 lingura scretul gustului.

Se pun pe gratar la copt: rosiile,ardeii si ceapa.Se curata de coaja si se dau prin masina de tocat sau blender.Se curata usturoiul si se adauga peste acestea tocat si el.Se pregateste jumatate de ceasca de apa cu 1 lingura Secretul gustului legume,piper si sarea.Se toarna peste compozitie si se mai adauga si putin cimbru verde sau uscat.





 se curata peste,se cresteaza si se da cu sare,apoi se frige la gratar.


Se pune peste si apoi  sosul de saramura lipoveneasca si se serveste.


                                                              Pofta buna!

4 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates