vineri, 17 ianuarie 2014

Briose cu spanac,broccoli si conopida



Separam galbenusurile de albusuri.
Batem spuma albusurile cu sarea,apoi adaugam galbenusurile pe rand si mixam in continuare.
Adaugam boiaua dulce si piperul,apoi se pune laptele si mixam bine.
La final adaugam faina in ploaie(inainte amesetcam praful de copt) si amestecam de data asta cu o lingura.
Pregatim formele de briose.
Punem hartia pentru briose si umplem pe jumatate forma cu compozitia facuta,apoi punem cate un manuchi mic de brocoli si conopida in mijlocul briosei,mai adaugam putina compozitie deasupra.Pentru aspect am presarat putin boia.
Eu am facut jumatate de compozitie simpla,iar in cealalata jumatate,am pus si spanac( L-am calit putin in unt) si am amestecat bine compozitia cu lingura.





11 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates