sâmbătă, 28 iunie 2014

Dulceata de visine



- 5500 gr visine fara samburi
- 4500 gr zahar

Scoatem samburii de la visine ( dupa ce acestea au fost spalate si lasate la scurs) adaugam zaharul si lasam peste noapte.Dimineata mai amestecam daca zaharul nu s-a dizolvat de tot si punem pe foc intr-o oala care nu lipeste.
Lasam focul la mare pana da in fiert,apoi lasam la foc mic, adunam spuma care se formeaza si fierbem pana ce siropul se incheaga ( nu se imprastie pe farfurie, ci ramane asa ca o biluta).
Punem dulceata fierbinte in borcane ,infiletam bine capacul si le asezam cu gura in jos.Le acoperim cu un prosop si le lasam asa pana se racesc.
Depozitam in camara pentru iarna.
Pofta buna!
P.S: eu am lasat-o un pic mai fluida,nu-mi place sa fie tare. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates