duminică, 5 februarie 2017

Bors de legume


Astazi vin din nou cu o reteta de bors, de data asta bors cu legume. Este o reteta usoara si delicioasa. Erau vremuri cand nu-mi placeau foarte mult ciorbele/borsul, dar acum nu imi lipsesc de la nici o masa. Adevarul este ca de cand am inceput sa mananc ciorbe regulat ma simt mult mai energica si sanatoasa. Haideti sa vedem de ceva avem nevoie pentru borsul de legume.
Avem nevoie de:
  • 1 morcov,
  • 2 cepe,
  • 1 ardei gras,
  • 1/2 telina,
  • 1 pastarnac mic,
  • 2 rosii,
  • 2 linguri pasta de tomate,
  • 2-3 linguri de ulei,
  • 1 cub maggi legume,
  • 1 lingura bors Maggi,
  • leustean verde
  • 4 l apa,
Intr-o oala incapatoare punem apa, uleiul si cubul de legume Maggi la fiert.
Taiem legumele cubulete si cand apa a dat in fiert le adaugam. Lasam sa fiarba.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates