marți, 31 ianuarie 2017

Ciorba acra de fasole



Pana acum nu am incercat niciodata ciorba acra de fasole, insa astazi dupa ce am vazut pe maggi.ro reteta pentru ciorba de fasole, am zis ca trebuie sa o incerc si eu. Am fost foarte placut impresionata de gustul acestei ciorbe de fasole si cu siguranta o voi pregati din ce in ce mai des. Pe site-ul www.maggi.ro am gasit o sumedenie de retete inedite si usor de pregatit. Daca sunteti in pana de idei pentru pranz sau cina pe acest site o sa gasiti inspiratie garantat.

-2 cepe
-3 linguri ulei
– 1 punga cu mix de legume( morcov, pastai de fasole verde, mazare, telina, porumb, ardei)
-1 legatura de patrunjel
-2 conserve de fasole boabe sau fasole uscata
-2 rosii
– 2 linguri pasta de gogosar/tomate
-1 lingura de MAGGI Secretul Gustului Legume
-1 lingura de Maggi Bors cu Legume
-piper (dupa gust)
-boia (dupa gust)

Fasolea din conserva nu necesita fierbere si, de obicei, se conserva doar in apa cu sare. Daca alegeti fasolea uscata ( asa ca mine) trebuie sa o fierbeti intai in apa cu putina sare si ulei.

Continuarea retetei o gasiti AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates