luni, 9 noiembrie 2015

Cornulete cu magiun de prune Topoloveni





Astazi, am pregatit cornulete cu magiun de prune Topoloveni. Au iesit delicioase si merg perfect dimineata alaturi de cafeluta, dar si peste zi ca si gustarica dulce.

Reteta :

- 500 gr untura,
- 250 gr zahar
- 100 gr zahar pudra,
- 250 ml bors,
- 1 kg faina,
- 1 cub drojdie,
- 2 oua,
- 1 praf de sare,
- magiun de prune Topoloveni.

Punem faina intr-un castron mare si facem o gropita in mijloc unde adaugam: untura, ouale, zaharul, borsul si drojdia dizolvata inainte in putina apacalduta. 
Framantam un aluat bun de intins foi si lasam 30 min sa se odihneasca.
Intindem foi subtiri si taiem triunghiuri unde asezam cate putin magiun de prune Topoloveni. Rulam si asezam in tava unsa cu ulei si coacem aprox. 30 minute.
Dam prin zahar pudra dupa racire.

Pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates