miercuri, 1 iulie 2015

Penne arrabbiata




- 400 gr paste
- 2 cepe
- 1 plic Maggi Ideea Zilei
- 1 conserva Rosii cuburi Sun Food
- 150 ml apa
- 2 linguri ulei

Punem intr-o oala apa cu sare si cand fierbe adaugam pastele, lasam sa fiarba conform instructiunilor dupa ambalajul pastelor.
Taiem ceapa marunt si o punem la calit, adauga rosiile cuburi din conserva si lasam sa se caleasca bine.
Preparam pliculetul de Maggi Ideea Zilei: intr-un castron punem 150 ml apa si adaugam plicul, amestecam bine si turnam peste ceapa.
Lasam sa fiarba si cand sosul este gata il punem peste paste.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates