marți, 7 iulie 2015

Ardei gras umplut si sos de rosii



Pregatirea mesei, a inceput, sa-mi dea batai de cap. Zilnic, am nevoie de inspiratie si idei pentru gatit. Voi cum va descurcati? Astazi, am pregatit pentru pranz ardei umplut si am facut si un sos de rosii. Dar sa trecem la reteta, nu?

Pentru ardei umplut:

- 500 gr carne de porc tocata
- 14 ardei grasi potriviti,
- 1 conserva rosii intregi SunFood,
- 10 linguri orez,
- 2 linguri pasta de ardei/rosii,
- 1 lingurita condimente universale,
- 1 ou,
- 3 cepe potrivite,
- 1 morcov,
- 2 cartofi potriviti sau 2 rosii
- 2 linguri ulei.

Incingem uleiul si adaugam ceapa taiata marunt, morcovul, pasta de ardei/rosii si rosiile intregi din conserva . Inabusim totul cu o ceasca de apa si lasam fiarba pana se evapora apa.
Oprim focul si lasam sa se raceasca. Adaugam carnea, orezul, oul si condimentele si amestecam totul bine.

Spalam bine ardeiul gras si ii scoatem cotoarele, spalam iar si ii lasam cu gura in jos, sa se scurga apa din interior. Umplem ardeiul gras cu compozitia pregatita anterior si cu cartofii/rosiile taiate rondele punem capacel la ardei.

II asezam intr-o oala si punem apa calda sa treaca peste ei. Ii lasam sa fiarba la foc potrivit, cand dau in fiert lasam focul mic.





Pentru sosul de rosii:

- 2 conserve rosii cuburi Sun Food
- 1 lingura de ulei,
- 1 cana de apa,
- piper, sare, condimente.

Incingem uleiul, adaugam rosiile din conservele SunFood, condimentele si apa. Lasam la foc mic, sa fiarba pana se leaga sosul.

Servim ardeiul gras umplut cu sos de rosii.

Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates