luni, 7 iulie 2014

Ati auzit de Viespar.ro?

De cateva luni am descoperit o platforma unde daca faci cateva taskuri pe zi primesti bani, mi-a placut aceasta idee, daca tot mai pierd vremea pe internet iar uneori ma si plictisesc,cateva minute pe zi, 15 min, rezolv taskuri si castig banuti pt a-mi plati factura la internet pt jumatate de an :).
Viespar.ro se numeste platforma,iar daca vreti sa va inscrieti va las link sa faceti parte din echipa mea :) http://www.viespar.ro/?reff=970207f768a5bc5eee8f2631a41e8bad .
Mai nou, sunt si taskuri speciale pentru bloggeri, se castiga mai bine, si in plus aveti bonus la inscrierea pe site 5$, iar daca va inscrieti si  blogul alti 3$ bonus.
Plata o ve-ti primi in contul paypal cand ajungeti sa faceti 50$ .
Pe voi nu va incanta ideea de a castiga cativa banuti pe luna comod din fata calculatorului,muncind 15 min pe zi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates