luni, 5 mai 2014

Ciorba de perisoare


Pentru perisoare:
- 300 gr carne tocata
- 3 linguri orez
-sare,piper,cimbru
- 1 ou

Pentru ciorba:
- 2 cepe
- 1 morcov
- 2 rosii
-2 ardei
- leustean verde
- 1,5 l apa
- 1 lingura bors magic Knorr

Punem apa la fiert,cand a dat in fiert adaugam legumele tocate si pasta de rosii,lasam sa fiarba.
Intre timp pregatim perisoarele: adaugam peste carnea tocata 1 ou,condimentele si 3 linguri de orez(care a fost spalat inainte) si amestecam bine.Luam cate un cocolos de carne si facem bilute potrivite.
Cand legumele sunt aproape fierte adaugam perisoarele pe rand si lasam sa fiarba,cand se ridica la suprafata perisoarele mai lasam 5 minute la foc mic si adaugam lingura de bors,mai lasam 5 minute si dam la o parte.
Adaugam leusteanul verde tocat marunt si servim.
Pofta buna!

Un comentariu:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates