miercuri, 14 mai 2014

Branzoaice

Pentru ca afara ploua am zis sa fac cateva branzoaice si cateva gogosi care merg perfect cu un pahar de lapte sau dulceata.
Pentru aluat avem nevoie de :
-250 ml lapte
-100 gr zahar
- 500 gr faina
- 1/2 cubulet de drojdie proaspata
- 3 oua
- 50 ml ulei
- un praf de sare

Pentru umplutura avem nevoie de:
- 2 oua
- 500 gr branza proaspata
- esenta
- 1 plic zahar vanilinat 

 Eu am pus toate ingredientele in masina de facut paine si am framantat de 3 ori aluatul,apoi l-am pus la crescut pana si-a dublat volumul la caldura acoperit cu un prosop curat.Daca nu aveti masina de facut paine pregatiti aluatul normal ( Punem intr-un bol faina, sarea si drojdia. Adaugam ouale batute cu zaharul , uleiul si laptele caldut. framantam un aluat pe care il vom lasa la dospit pana isi dubleaza volumul)

Pregatim umplutra
Amestecam branza cu zaharul, ouale si esenta. Compozitia nu trebuie sa fie foarte moale .

Intindem aluatul ,taiem patratele  potrivite,punem umplutura in mijloc, apoi tragem partea ramasa libera peste si apasam bine marginile ca sa nu iasa la copt.
Prajim in baie de ulei pe ambele parti.
Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates