duminică, 27 aprilie 2014

Shaorma la farfurie


- 1 piept de pui
- 4 cartofi potriviti
- usturoi
- 2 linguri maioneza
- 2 linguri iaurt 
- ulei
-sare,piper,oregano,cimbru
- varza
- castraveti
- ceapa
Taiem pieptul de pui bucatele mici.
Facem un sos pentru marinat carnea de pui: un catel de usturoi,piper,sare,oregano,cimbru si o lingura de apa.Amestecam bine si punem peste carne .amestecam bine si lasam asa o ora.
Intre timp prajim cartofii.
Facem sosul pentru shaorma:2 catei de usturoi ii pisam si batem bine cu putina sare,adaugam iaurtul,maioneza si castravetii dati pe razatoarea mare.
Tocam varza fideluta.
Punem carnea de pui intr-o tigaie antiaderenta(eu am folosit tigaia grill de la delimano) si pregatim carnea. 
 Asezam cartofii pe farfurie,putin sos,putina ceapa,varza,carne si iar sos.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates