miercuri, 2 aprilie 2014

Piese auto

Un bun prieten a avut nevoie de un pic de ajutor din partea mea,sa-l ajut sa-si gaseasca pe internet 2 piese la masina lui,iar el cum nu se pricepe la internet si calculatoare,a apelat la mine.
Eu ma pricep la internet dar nu la site-uri de masini :) asa ca am dat o mica cautare pe google sa gasim o firma ceva sa dam o comanda.
am gasit site-ul MOTORVIP care avea de toate si exact ce ne trebuia si noua,de fapt amicului meu, asa ca am inceput sa rasfoim site-ul.
El avea nevoie de o capota pentru la motor,am gasit-o pe aceasta
http://www.motorvip.ro/piese-auto/piese-auto-audi/100-44-44q-c3/1332/10284/capota-fata-piese-izolare-fonica/1695449/capota-motor
A fost foarte usor de dat comanda si la pret accesibil,foarte bine,pana aici,sa mergem mai departe cu urmatoarea piesa sa vedem.
Iar cea de-a doua piesa de care el avea nevoie era pentru la cutia de viteze,aceasta fiind automata,asa ca am gasit si pe aceasta pe acest site:
http://www.motorvip.ro/piese-auto/piese-auto-audi/a4-8e2-b6/15511/10870/garnituri-simeringuri/2724487/simering-transmisie-automata
Doua piese foarte importante pentru masina lui,ma bucur ca si-a putut face comanda de ele si ca masina lui va fi din nou buna pentru plimbat fetele.
Foarte bun acest site si foarte dotat cu piese de la multe marci celebre dar si de la cele mai putin celebre.Va recomand cu drag acest site,o sa gasiti tot ce aveti nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates