miercuri, 18 decembrie 2013

Ficatei cu ceapa si nuci



-500 gr ficatei de pui
-250 ml vin alb
-4 cepe potrivite
-100 gr nuci zdrobite
-150 ml suc de rosii
-ardei iute rosu
-3-4 catei usturoi
-ulei,sare,ulei
-piper,patrunjel


      Speli ficateii si ii scurgi.Cureti ceapa,o speli si o tai rondele.Curetei usturoiul si il zdrobesti.Incingem tigaia cu ulei si se caleste ceapa si ardeiul iute,se da deoparte si se prajesc  ficateii,cand sunt gata ficateii se adauga ceapa,ardeiulusturoiul si sucul de rosii.
      Se lasa sa fiarba 5 minute si apoi se toarna vinul,se presara sare si piper,dupa gust,dupa ce clocoteste 3-4 minute se da deoparte.
Se serveste mancarica de ficateii cu nuci zdrobite si se decoreaza cu frunze de pătrunjel.

                                                                    Pofta buna!                                                                           

2 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates